Zapojení MŠ Zvídálek do projektů
Projekty spolufinancované z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky, prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Aktuální:
-
Projekt MŠ Zvídálek Slavkov 034 (OP JAK)
Cílem projektu v MŠ je personální podpora - školní asistent v MŠ, vzdělávání pedagogických pracovníků ve vzdělávání MŠ a odborně zaměřená tematická a komunitní setkávání v MŠ. Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
-
Projekt iSophi
Cílem je odborná spolupráce při standardizaci nástroje iSophi, který je zaměřen na pedagogickou diagnostiku školní zralosti s využitím moderních technologií. Na základě dalšího vývoje programů je tato diagnostika již využívána pro všechny děti v MŠ.
-
Projekt MAP III Slavkov u Brna
Cílem projektu je podpora společného plánování a sdílení aktivit vedoucí ke zlepšení kvality vzdělávání ve školách. Je zaměřen na pokračování a prohloubení partnerské spolupráce v oblasti školství a práce s dětmi. Více zde - www.map-slavkov.cz
-
Celé Česko čte dětem
Cílem projektu je prostřednictvím společného čtení rozvíjet emocionální zdraví dětí, paměť, představivost a myšlení. Posilují se morální hodnoty a vazby mezi dětmi a dospělými. Využíváme i spolupráce s rodinou.
-
Mrkvička
Mateřská škola je členem celostátního programu MŠ zabývající se enviromentální výchovou. Cílem je podpořit rozvoj ekologické výchovy v MŠ prostřednictvím komunikace a výměny zkušeností mezi pedagogy a odborníky včetně inspirací a námětů.
-
Se Sokolem do života
Projekt České obce sokolské je zaměřen na všestrannou sportovní aktivitu dětí, jak v mateřské škole tak i v rodině.
Ukončené:
-
Projekt MŠ Zvídálek Slavkov 63 (Šablony II) a Slavkov 80 (Šablony III)
Cílem projektu u MŠ je personální posílení našeho týmu o školního asistenta a profesní růst pedagogů pomocí vzdělávání a sebevzdělávání v kurzu zaměřeném na polytechnické vzdělávání. Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
-
Projekt MŠ Zvídálek Slavkov 002 (OP JAK)
Cílem projektu v MŠ je personální podpora - školní asistent v MŠ, vzdělávání pedagogických pracovníků ve vzdělávání MŠ a odborně zaměřená tematická a komunitní setkávání v MŠ. Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
-
Klokanův kufr
Cílem projektu je vytvořit kompletní pracovní materiál pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Je zaměřen na dynamickou diagnostiku dětí. Pedagogové získají ucelený přehled o vývoji dítěte.
-
Skládám, tvořím, myslím
Cílem je podpořit pedagogy MŠ v oblasti polytechnického vzdělávání z důrazem na praktické využití poznatků v běžném vzdělávacím procesu v mateřské škole
-
Diagnosticko intervenční nástroje jako prevence školní neúspěšnosti a podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Cílem je soustředit se na možnosti, jak předcházet vzdělávacím problémům, které ovlivňují školní neúspěšnost dětí.
-
Rozvojový program Podpora logopedické prevence v předškolním vzdělávání
Cílem projektu je zvyšování kvality rozvoje komunikačních dovedností a kultivovaného projevu předškolních dětí v návaznosti na školní úspěšnost.
-
Podpora pregramotnosti v předškolním vzdělávání
Cílem projektu je zvýšení kvality předškolního vzdělávání včetně usnadnění přechodu dětí z MŠ do ZŠ. Prostřednictvím společenství praxe všech aktérů rozvíjet profesní kompetence učitelů a budoucích učitelů ISCED 0 v oblasti čtenářské, matematické pregramotnosti a didaktiky předškolního vzdělávání s akcentem na výměnu zkušeností, propojení teorie a praxe z hlediska specifik předškolního vzdělávání (hra, prožitkové, kooperační učení, tvůrčí činností) v souladu s cíli RVP PV.
-
Digitalizace vzdělávání z národního plánu obnovy
Cílem projektu je zvyšování kvality vzdělávání vzhledem k plánované nové klíčové digitální kompetenci v RVP PV. Projekt je zaměřen na vybavení školy digitálními technologiemi a podporu digitálních dovedností učitelů.
-
Projekt MAP I Slavkov u Brna a Projekt MAP II +
Cílem výzvy pro Místní akční plány rozvoje vzdělávání (MAP I) je podpořit intervence naplánované v místního akčním plánu I vedoucí ke zlepšení kvality vzdělávání v mateřských a základních školách tím, že bude podpořena spolupráce zřizovatelů, škol a ostatních aktérů ve vzdělávání včetně organizací neformálního vzdělávání.
